Friss topikok

Életképek!

2011.08.14. 22:40 | Rozmár Úr | Szólj hozzá!

Címkék: életképek

 Eddig életem során rengeteg minden történt velem, és kevés olyan ami nem,de azt nem mondhatom el magamról,hogy életem minden pillanatában nem volt ott egy kamera,hogy lefényképezzen.

Nézegettem a régi képeket,és találtam kettőt,ami érdekes lehet egy ilyen új rovat indításakor...

 

Az egyiken a Taj-Mahali kirándulásomon vagyok látható, humorosan még meg is "csippentem" a tetejét az épületnek, míg a másik képen, egy elég régi képen vadászni vagyok, lehet hogy valakinek ismerős lehet ez a fotó,de az csakis hamisítvány lehet amit ő látott ezelőtt!

Természetesen mind a kettő képet Édesapám fotózta!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmarkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr333153696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása