Friss topikok

Rozmár Úr megmondja - OSG

2011.09.04. 20:36 | Rozmár Úr | Szólj hozzá!

Címkék: rozmar ur megmondja

 Először is elnézést a kimaradás miatt, nagyon készülök valamire, mely annyira közel van,hogy már érzem a zsigereimben is.

Szóval Édesapám mondta,hogy látogassak el az Offline Sport Games tizenkettedik rendezvényére. Így hát a legdivatosabb szerelésemet öltöttem magamra, ami az eddigi évek során nagy sikert aratott.

Nos, az OSG-n kik voltak? Emok, ahogy a fiatalok mondják "páwák", és 8 éves kis, ahogy szintén a fiatalok mondják "csicskák", és persze pár normális fiatal.

Mindenki nagyra értékelte öltözékemet,mert nevetve készítettek velem fényképeket, és azt mondták, hogy "Lájkolnák a lájkomat", bár ezzel nem értem mire céloztak,sőt nem is értem azt a mondatot.

Állítólag több ezer ember volt ezen a rendezvényen, és ezt tapasztaltam is. Az emosnak elmondtam a róluk alkotott véleményemet, mire ők kinevettek és ráköptek a szandálomra, szerencse,hogy a zoknim nem lett olyan...(De ők már valószínűleg nem élnek, hála Édesapámnak!)

Amúgy egész tűrhető volt az OSG, azok a biciklis mutatványok nagyon megtetszettek nekem, és bár nem volt ínyemre a zene, nagyobb problémám nem adódott azzal kapcsolatban.

Egy pólós lány,akinek a pólóján BURN felirat állt, adott nekem egy nagyon vastag,feliratos befőttes gumit,vagy nem is tudom pontosan mi is ez, illetve egy pecsétet,és hiába kérdeztem,hogy mivel tartozom, azt mondta,hogy ingyen van...Hát utólag köszönöm neki még egyszer! 

21.30 körül a nagy biciklis-mutatványos pálya melletti kis színpadon elkezdődött egy, általam még soha nem hallott zene stílus,amire rákérdeztem,hogy mi is ez,azt mondták nekem,hogy: "dubstep".  Először ügyesen megkomponált zajnak véltem, később már nekem is megtetszett, és én is a többi fiatallal, öreg korom ellenére is, de ott "csápoltam" a színpadon lévő lemezlovasnak!

Valami ilyesmi volt ott, csak, hogy egyet említsek a sok közül..:

 

Na, szóval nem volt rossz ez a fiatalabb korosztályt célzó rendezvény, lehet,hogy kilátogatok jövőre is, de majd meglátom még. Zavart a sok emo, és a "páwák", de összességében jó volt,mert igaz aranyárban,de lehetett kapni sört a mozinál lévő kávézóban ami nagyon finom volt,de tényleg drága(egy korsó,azaz fél liter 700 forint volt!). 

És végül részt vettem egy koncerten, a Hősök térről jegyeztem meg őket, azaz a Hősöket, bár ez a név jobban illene rájuk,ha esetleg Superman jelmezben prezentálnák a koncertjüket. 

Na de ahogy a régi mondás tartja: "Farsangon nem rendőr vagy tűzoltó leszek, hanem részeg!"

Üdvözlettel,és hatalmas tisztelettel: Rozmár Úr!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozmarkodjunk.blog.hu/api/trackback/id/tr193202686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása